Una Presentació: on posarem un video de presentació sobre el tema, fotografia, el títol de la webquest, el nostre nombre
Introducció: fer una presentació de el que anem a fer en la web quest, per exemple anem a tractar de ..
Tasca:
objectiu final, volem construir un mapa de espanyam per a que els
alumnes aprenguen els mitjans de transpot. tasca final: fer una
representació teatral.
1ª tasca, pluja de idees
Procés farem un petit resum del que serà la activitat posar en la primera activitat el objectiu és...
Avaluació: Quadre, 1( el que tinga un 1, perque sap que el té, per
exemple no es capaç de donar-se de alta en youtube, 2 es capaç de
donar-se de alta i fa açò, és capaç de donar-se d'alta i fa noseque, activitat1,activitat2...
En
la conclusió, es ua reflexió nostra, en la que justifiquem l'ús de la
webquest. Hem de posar-nos en situació de que k'hem posat en classe com
conclusió he pogut observar, que.. els poblemes que han tingut el
alumnes, esqe el conceptes que li hem demanat era massa elevat, en
aquesta tasca a sigut molt bona perq ha permet a l'alumnes guanyar
hablilitat digitals
Bibliografia D'on hem tret la informació, llibres, altres webquest..
Orientacions
del professor: justificació educativa, com fariem aquesta eina en la
classe.Guias bàsiques, per exemple, començariem explicant en classe,
aquestes coses, després...
A continuació teniu els pasos que hem de seguir per a crear una webquest:
Entrem en gogole sites.
Elegim crear, i posem el nombre de la pagina web
Li
donem a editar pàgina, per a crear un pàgina li posarem el nom, per
exemple 0.Presentació, en el quadret de baix posarem el comentari.
Per
a crear una nova pàgina li donamrem al llapicer i crearem, posarem i
elno, i li donarem al l'opció de colocat la paagina en el nivel
superior( eixirà en el índex)
per
a crear una pàgina dins d'altra el que farem serà crear una pàgina dins
de l'altra, el que hem de fer es donar-li a clasificar la pàgina en
Activitat 3
També tenim l'opció de modificar el tipus de lletra, posar-la en negreta...
En la pestanya diseny, tenim l'opció de posar varies columnes..
Altra
opció que tenim es la opció de tabla, seleccionem les cuadres que
vulguem i es farà la taula, el que podrem fer es modificar-la.
Altra opció que ens ofereix és la de insetar, on podem insetar imatges, videos de youtube...
En la part de la rodeta, si punxem podriem vore el hisorial de revisió, el que han fet la resta de companys
En configuració de la pàgina ens surtirà una serie d'opcions, on podriem insetar comentaris..
En administrar sitio, ( està en la rodeta)
podriem modificar el títol, el comentari.
En la opció de temas i fuente, podriem modificar el nombre, el color , posar una imatge de fons...
per
a compartir el nostre webquest, el que hem de fer és donar-lia la opció
de compartit i permisos, i després li donarem a cualquier usuari que
tinga el enllaç, i posem el correu eletrònic i li invitem.
En la rodeta, tenim una altra opció que és, modificar el diseny del sitio,
En l'opció modificar, podem editar el navegador horizontal.
En
navegación horizoantl, editar navegacion horizoantal, afegir pagina, i
li done per exemple activitat tres, i li donem a aceptar anyadir pagina,
li donem a cuadro debajo) i podem modificar la pàgina , li donem a
anyadir pagina, esto es per a que estiga dalt o a part de la dreta les
opcions.
Font de les imatges punxa ací per accedir
AMPLIACIÓ
La meua Webquest està en procés de construcció, vols adelante el que anem a fer, es... LA VOLTA AL MON AMB WILLY FOG!!.
Te les seguents parts:
0Presentació
1Introducció
2Tasca
3Procés
-tasca hacer 7 actividades
4avaluació
5conclusió
6bibliografia
7orientacions per al professor
Les parts que ha de tindre la nostra webquest
Les parts que ha de tindre la nostra webquest
Desde el meu punt de vista pense que gràcies a la webquest els alumnes poden arribar a una tasca final, gracies a les tasques que se li van presentant, en el nostre cas, el que hem fet es posar de titol de la nostra webquest, la volta al mon amb willy fog, aleshores el que anem a tractar es una part molt important del curriculum que son la diversitat cultura i els coneixement d'altres paisos i culturas, aleshores el que hem fet , es posar varier tasuqes, la primera es sobre la comida, també sobre les bodes.... i moltisimes més, al finalitzar les diferentes taques, que en total son 7, la tasca final serà la representació del que han fet, i fer una fira de tot el que han aprés de cada pais.
APLICAT A UN CAS EN L'AULA:
Aplicat a un cas real a l'aula, com per exemple el coneixement de les taules de multiplicar, el que yo faria com a futura docent, seria crear una webquest sobre les taules, a alehores en cada tasca treballaria una taula de multiplar, aquesta webquets estaria enfocada al curs de 6è de primaria, aleshores en cada tasca treballariem una taula de multiplcar, i en la tasca final el que fariem seria un repàs de totes les taules de multiplicar, a més de fer una representació en l'aula de totes les taules de multiplicar, per exemple dividierem la classe en varis grups, aleshores cadascu tendra que representar una taula de multiplicar i exposar-la davant de tota la classe.
D'aquesta manera estem treballant les taules de multiplicar les quals són un contingut fundamental en el curriculum dins de l'area de matemàtiques, i també treballem diverses competencies bàsiques, com per exemple la ocmpetencia matematica, la competencia social i ciutadan a l'hora de exporsar la seua taula davant de la classe, també la competencia linguitica.
Aquest video m'ha paregut molt interesant, ja que Pepito es el protagonista d'aquest i d'una manera molt divertida ens ensenya com per una webquest i també ens posa moltisimes exemples...
Com per exemple, també ens dona recomanacions, si els alumnes son major, si els alumnes són petits... el que hem de fer, com incluir-les activitats que siguem motivadoras...
A continuació podeu vore una serie de articles molt interesants, on es parla sobre la inclusió de les Tic a l'aula, fent referència a la utilització de la webquest a l'aula, com a eina de millora i com a eina per a treballar diferentes taques.
En aquest article tenim les regles per a tindre una webquest, és a dir, els consell bàsics, per a que la nostra webquest siga la millor.
En el següent video podem veure
En aquesta presentació de Slide Share, el que podem trobar es com podem fer un ús didàctic de la webquest, ens explica les seues parts i també ens posas moltisimes exemples, que pense que son molt útils per a nosaltres com a futurs docents.
No hay comentarios:
Publicar un comentario